Ақжайық ауданы

1.БАСШЫЛЫҚ

Әділ Тауфикұлы Жоламанов – аудан әкімі

Абуғалиев Асқар Батырханұлы – әкім орынбасары

Шиниязов Тимур Серікұлы – әкім орынбасары

Габдушев Тлеккабыл Александрович – ішкі саясат және әлеуметік мәселелер жөіндегі орнбасары

Бакманов Серікқали Мұхтарұлы – аппарат басшысы

2.Аудан туралы қысқаша мәлімет

Ақжайық ауданы 1997 жылы бұрынғы Чапаев және Тайпақ аудандарының біріктірілуі негізінде құрылған облыстағы ірі аудандардың бірі. Аудан Батыс Қазақстан облысының орталық бөлігін алып жатыр. Аумағы - 25,7 мың шаршы км. Тұрғыны - 42360 адам. Орташа қоныстану тығыздығы - 1 шаршы км-ге 1,7 адам. 52 елді мекеннің басым бөлігі Жайық өзенін жағалай орналасқан. Орталығы - Чапаев ауылы. Аудан құрамына 18 әкімшілік - аумақтық бөлініс - Ақжол, Ақсуат, Алмалы, Алғабас, Базартөбе, Базаршолан, Бударин, Есенсай, Жаңабұлақ, Жамбыл, Қабыршақты, Қарауылтөбе, Қурайлысай, Көнеккеткен, Мерген, Сарытоғай, Тайпақ, Чапаев ауылдық округтері кіреді. 21 ұлт өкілі тұрады.

 

3. Жеке және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдау кестесі

Аты-жөні,әкесінің аты

Лауазымы

Қабылдау күні және уақыты

Байланыс телефоны

Жоламанов

 Әділ Тауфикұлы

Аудан әкімі

әр аптаның

жұма күні

сағат

10.00- 12.30

8 (71136) 92-3-20

8 (71136) 91-0-93

Абуғалиев

Асқар Батырханұлы

Аудан әкімінің ауылшаруашылығы және кәсіпкерлік саласын дамыту жөніндегі орынбасары

әр аптаның

бейсенбі күні

сағат

10.00-12.30

8 (71136) 92-3-20

8 (71136) 91-0-93

Габдушев

Тлекқабыл Александрұлы

Аудан әкімінің ішкі саясат және әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасары

әр аптаның

сәрсенбі күні

сағат

10.00-12.30

8 (71136) 92-3-20

8 (71136) 91-0-93

Шиниязов

Тимур Серікұлы

Аудан әкімінің экономика мәселесі жөніндегі орынбасары

әр аптаның

сейсенбі күні

сағат

10.00- 12.30

8 (71136) 92-3-20

8 (71136) 91-0-93

Бақманов

Серікқали Мұхтарұлы

Аудан әкімі аппаратының басшысы

Күн сайын

сағат

10.00- 12.30

8 (71136) 91-4-54

8 (71136) 91-0-93

8 (71136) 92-3-20

 

4. Негізгі функциялары, мақсаттары мен міндеттері:

Мақсаттары мен міндеттері:

  1. Батыс Қазақстан облысы «Ақжайық ауданы әкімі аппараты» мемлекеттік мекемесінің миссиясы және мақсаттары Ақжайық ауданының атқарушы билік органының қызметін сапалы және мерзімді ақпараттық- талдаулық қолдау және ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету болып табылады.

Ақпараттық қамтамасыз ету, мемлекеттік қызметтерді көрсету саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.

Міндеттері:

«Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 38-бабы, 1- тармағына сәйкес аудан әкімінің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастыру- құқықтық, және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;

Аудан әкімі мен әкімдігі актілерінің, әкімнің, әкімнің орынбасарларының және аудан әкімдігінің тапсырмаларының орындалуын ұйымдастыру және бақылау;

Аудан әкімі мен әкімдігі актілерінің, әкімнің, әкімнің орынбасарларының, аудан әкімдігі тапсырмаларын пәрменді, дер мерзімінде және мінсіз орындау;

аудан әкімін, огның орынбасарларын және аудан әкімдігін Ақжайық ауданы аумағындағы істің жай-күйі туралы дер мерзімінде және толық хабардар ету.

 

Функциясы:

1)өз құзыры шегінді ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуынның болжамын әзірлеуге қатысу, мемлекеттік бағдарламалардың және ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуы болжамының іске асырылуын қамтамасыз ету және бақылау, ұсыныстар әзірлеу арқылы Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттарын аудан аумағында іске асыруға қатысады;

  1. орталық атқарушы орган уәкілеттік берген өкілеттерге сәйкес республикалық бағыныстағы кәсіпорындардың, ұйымдар мен мекемелердің қызметін үйлестіреді, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың, республикалық бағыныстағы аумақтық органдардың қызметін үйлестіреді және өзара іс-қимыл жасауын қамтамасыз етеді;

  2. Ақжайық ауданының әлеуметтік - экономикалық даму стратегиясын, оны іске асыру, әлеуметтік-экономикалық реформаларды жүзеге асыру тетіктері мен әдістерін жетілдіру жөнінде іс-шаралар кешенін әзірлеуге қатысады, осы мақсаттарда аудан аумағында атқарушы билік органдарынан талдау жүргізуге қажетті ақпараттарды сұрату және дер мерзімінде алу арқылы олардың қызметін үйлестіруді жүзеге асырады. аудан әкімі мен әкімдігінің актілерін дайындайды, олардың орындалуын бақылайды, әлеуметтік- экономикалық даму мәселелері бойынша ұсыныстар ме болжамдарды жасақтайды;

  3. Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметі актілерінің,облыс әкімі мен орынбасарларының тапсырмаларынорындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етеді, аудан әкімі мен әкімдігі актілерінің орындалуын бақылайды;

  4. өндіріс, импорт алмастыратын өндірістерді дамыту үшін шетел кредиттерін және инвестицияларын тарту саласында дамудың басымды бағыттарын айқындау, өңіраралық байланыстарды үйлестіру және қор жүйесінжасақтау мәселелері бойынша ұсыныстарды әзірлеуге қатысады және еңгізеді;

  5. облыс әкімі аппараттарымен, жергілікті уәкілетті органдамен, селолық округ әкімдерімен , бұқаралық ақпарат құралдарымен және тұрғандамен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді;

  6. заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілердің, аудан әкімі мен әкімдігінің, аудандық мәслихаттың актілерінің жобалары бойынша ұсныстар енгізеді;

  7. аудан әкімі және оның орынбасарлары өткізетін активтерді, кеңестерді, кездесулерді, сапарларды және басқа да іс-шараларды ақпараттық-талдау, ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз етуді жүзеге асырады, оның орынбасарлары мен аудан әкімі аппараты қызметкерлерін шаруашылық, қаржылық қамтамасыз ету мәселелерін шешеді;

  8. Ақжайық ауданы әкімі аппараты жұмыс регламентінің сақталуын қамтамасыз етеді;

  9. аудан әкімі мен оның орынбасарларының қызметін құжаттамалық қамтамасыз етуді, қызметтік құжаттарды, хаттарды, азаматтардың арыз- өтініштерін қарауды, азаматтарды жеке қабылдауды ұйымдастырады, келіп түсетін азаматтардың хаттары мен өтініштеріне, құжат ағынына талдау жасайды, іс жүргізуді, құпия құжаттамен жұмысты, мемлекеттік және орыс тілдерінде іс жүргізуді қолдануды жолға қояды және жетілдірді;

  10. аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерінің, аудан әкімдігі қаулыларының сақталуын қамтамасыз етеді;

  11. мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттерін сақтауын бақылауды ұйымдастырады және ішкі бақылауды жүзеге асырады;

  12. облыстық және аудандық деңгейде жүргізілетін мемлекеттік органдардың қызметі тиімділігін бағалау мәселелерімен щұғылданады;

  13. ақпараттық технологияларды енгізу, электорондық құжат айналымы жүйесі мәселелерімен щұғылданады;

  14. аудан номенкулатурасына кіретін кадрлар бойынша ұсныстарды зерделеу және еңгізу, кадрлар резервін қалыптастыру,олардың оқуын, тағылымдардын өтуін, қайта даярлау және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру арқылы жергілікті атқарушы билік органдарында кадр саясатын жүзеге асырады;

  15. бұқаралық ақпарат құралдарында аудан әкімі мен оның орынбасарларының, аудан әкімдігінің қызметін жарықтандыруды жүзеге асырады, олармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметі жүргізетін ішкі және сыртқы саясатты, аудандағы экономикалық және әлеуметтік жағдайдың жай күйін, мәселелерді шешу жолдары түсіндіреді;

аудан әкімі мен әкімдігінің құқық қорғау органдарының ауданда заңдылықты және құқықтық тәртіпті нығайту мәселелері бойынша озара іс-қимылын үйлестіруді қамтамасыз етеді.

 

5.Пошта мекенжайы: БҚО,Ақжайық ауданы, Чапай ауылы, Қонаев көшесі, №70

6.Электронды мекенжайы: akimakzhaik@inbox.ru

7.Байланыс телефоны: 8(71136) 92-3-20, 8(71136) 91-0-93

8.Ауданның Ресми сайты: https://akzhaik-bko.gov.kz/

Сауалнама

Бос уақытыңызда Сіз дене шынықтыру және спортпен айналысасыз ба?
Мекен-жай
Қазақстан Республикасы, Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружбы, даңғылы, 179
Сайтты қолдау
IT Group Kazakhstan